Інформаційна відкритість
Замовлення курсів підвищення кваліфікація для педагогічних працівників на 2022-2026 роки
План роботи школи на 2020\2021 навчальний рік
Головні завдання на 2020/2021 навчальний рік
У новому навчальному році робота СЗШ №34 ім. М.Шашкевича буде націлена на втілення в життя основних положень Національної доктрини розвитку науки і освіти в Україні в 21 столітті, на виконання Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" , інших нормативно-правових документів. Педагогічний колектив продовжуватиме працювати над методичною темою:
«Взаємодія всіх учасників навчально-виховного процесу для забезпечення всебічного розвитку учня та формування ключових компетентностей успішності випускника школи»
Діяльність загальноосвітньої школи №34 ім. М.Шашкевича І-ІІІ ступенів у 2020/2021 навчальному році буде спрямована на:
- Реалізацію:
- державних, обласних, районних цільових програм щодо розвитку освітньої галузі, поглиблення змісту та покращення якості освіти;
- шкільної програми моніторингових досліджень;
- принципу наступності і перспективності між початковою, основною та старшою ланками школи;
- системи внутрішкільного контролю на основі управлінських рішень.
- Формування:
- системи дієвих заходів та посилення контролю за збереженням складових здоров’я школярів;
- системи моніторингових досліджень результативності та ефективності всіх напрямків діяльності закладу.
- Удосконалення:
- форм і методів проведення уроку з метою підвищення якості знань здобувачів освіти;
- системи особистісно-орієнтованого навчання;
- організації освітнього процесу відповідно до загальнолюдських цінностей, сучасних умов та науково-технічних досягнень для підвищення його якості;
- системи роботи з обдарованими учнями, якісної підготовки учнів до олімпіад, турнірів, конкурсів, змагань, МАН;
- системи роботи з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
- матеріально-технічної бази школи: оновлення та поповнення кабінетів технічними та мультимедійними засобами.
- Підвищення:
- рівня педагогічної майстерності вчителів, загальної культури, зростання мотивації до самовдосконалення шляхом підтримки та заохочення вчителів.
- Створення:
- умов для самовизначення, самоствердження, самореалізації особистості учня на основі побудови структурованого управлінського процесу;
- умов для широкого використання ІКТ у освітньому процесі;
- організаційно-методичних умов для профільного навчання у старшій школі;
- мережі гуртків художньо-естетичного спрямування.
- Забезпечення:
- рівного доступу до якісної освіти;
- одержання здобувачами освіти загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів;
- соціального захисту учасників освітнього процесу, створення умов для індивідуального навчання дітей та психологічного супроводу дітей, які його потребують;
- вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду, новітніх методик та форм навчання і виховання учнів на основі використання сучасних прогресивних інформаційно-комп’ютерних технологій;
- інтеграції родинного і суспільного виховання, збереження пріоритету родинного виховання;
- активного залучення громадськості до участі у навчально-виховному процесі закладу;
- функціонування мережі спортивних гуртків та секцій.
- Сприяння:
- діяльності шкільної дитячої учнівської організації з метою активізації участі молоді в управлінні школою, налагодження роботи органів учнівського самоврядування;
- активізації роботи по вихованню громадянської свідомості та патріотизму учнів;
- зміцненню зв’язків школи з навчальними закладами І, ІІ, ІІІ та ІV рівнів акредитації з метою підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.
- Дотримання:
- норм безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров’я учасників освітнього процесу та посилення роботи щодо профілактики всіх видів дитячого травматизму;
- організації якісного харчування та оздоровлення;
- санітарно-гігієнічного режиму закладу.
Стратегія розвитку школи на 2020-2025 р.р.
Основні напрямки і завдання розвитку ЗЗСО №34 ім. М.Шашкевича:
- Формування багатомірного освітнього простору для дітей, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості, через навчання і виховання.
- Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розвитку, виховання і навчання дітей через відновлення змісту освіти та впровадження провідних освітніх технологій на всіх ступенях навчання.
- Впровадження в процес навчання нових інноваційних технологій. Розвиток комп’ютерної грамотності учнів та педагогів школи.
- Демократизація освітнього процесу.
- Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учнів.
- Виховання позитивної мотивації навчальної діяльності, старанного та відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь.
- Виховання особистості через залучення до активної діяльності та всебічний зв’язок школи з життям.
- Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.
- Розвиток в учнів пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого і творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки і техніки.
- Прищеплення учням шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.
- Виховання учнів на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей: ідеалів добра, правди, свободи, любові, дружби, справедливості, совісті, людської гідності.
- Виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі свого народу, готовності до праці в ім’я України.
- Врахування вікових і індивідуальних особливостей учнів і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з урахуванням індивідуальних рис характеру кожної дитини.
- Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я вихованців.
- Продовження традиції співробітництва з школою ім. М.Шашкевича м. через участь у культурно-освітніх заходах.
- Проведення мовного стажування здобувачів освіти у містах інших країн.
- Сприяння участі здобувачів освіти у навчанні у мовних таборах з метою підвищення рівня володіння англійською та німецькою мовами.
Основні напрями розвитку ЗЗСО №34 ім. М. Шашкевича:
- інформатизація та комп'ютеризація освітнього процесу;
- психологізація освітнього процесу;
- особистісно-орієнтований підхід;
- оновлення процесу навчання на основі інноваційних освітніх технологій;
- переорієнтація освітнього процесу на принципах співробітництва і співтворчості учня і учителя.